IKT

Zuq
28.08.2018 kl 20:55 4983

Vet ikke hvem som har sagt 100 mill, men det spiller ingen rolle Hektar. Dette er resultatet for K2, historisk uansett hva selskapet er verdsatt til. Med de nye spillene forventer jeg at det blir overskudd per spill, noe som vil føre til overskudd i alle kvartalsrapportene fremover. Funcom har siden Anarchy Online jobbet opp mot det målet de har fått i dag, ikke glem det. Utsiktene fremover er bare lys, ingen negative sider å se i horisonten, et selskap som kommer ut av skyggen. Så får det bli opp til de som har eierskap i selskapet om det går opp eller ned i morgen. Men en ting er sikkert, det er at dette resultatet på ingen måte er skuffende hverken for meg eller de som har fulgt med det siste året. Personlig forventer jeg mer overskudd i K3, men er meget godt fornøyd med resultatet i K2. Grunnen er at de nå tjener gode penger, noe det har vært mangel på opp gjennom årene, selskapet er verdsatt høyt, så la de bevise at det ikke var basert på utopi.
Redigert 28.08.2018 kl 20:58

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.