IKT

Zuq
28.08.2018 kl 23:29 4353

Svar til Hektar
CE selger over mine forventninger, i sin spillesjanger ser jeg ingen spill med samme potensiale som CE, og økningen fra salg i Asia/Japan er godt i gang. Nedgang i spilletid i eruropa og usa er som forventet når spillere når max lvl og det ikke er noe nytt (skjer i alle spill). Husk at dette er på Steam, og Steam har ikke lov til å gi noe eksakt salgsreultat fra noen spilleselskap da dette kan innvirke på børsen før børsmelding er gitt.Altså er det å referere til Steam lite verdt i denne sammenheng som ukebasis. Når vi er inne på Steam kan jo nevnes at det er stor nedgang på antall spillere dagtid. Mens de mest populære servere har et gjennomnsnitt på 70% + i beste spilletid mot 100% etter utgivelsen. Frafallet tross alt er dette spillere som logger inn en gang i uken eller mer for å opprettholde sine byggverk inntil en ny release kommer. Mitt grunnlag for økt inntekt i K3 er altså bassert på nylig utgivelse i Japan og omdømme som spillet får, eventuelt med nye oppdateringer. På Lang sikt ser jeg at MYZ også vil bidra til økt inntekt i 2019.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.