Farma

Korsar
29.08.2018 kl 16:13 4513

Jeg ser på de ulike farmatrådene at folk gjennomgående er altfor utålmodige rundt kursstigning for "sine" aksjer.
Herunder at man uten nødvendig faglig forståelse drømmer opp framskyndede prosesser man mener å "tolke" ut av meldinger og guidinger. Verst er dette i NANO, der dette for lengst er gått over i komikk, jfr. folk som Merlin som har spådd 3000-5000 i aksjekurs på tredje året nå. Som igjen har fått en rekke disipler til å fremstille denne komikken til å være "viktig forståelse av det fundamentale". Uten at verken herre eller disipler skjønner noe av de børstekniske faktorer som faktisk gjelder rundt sånt.
Jeg sier som jeg sa for flere måneder siden; NANO vil sirkle i området 50-65 lenge, og ende rundt 60 ved slutten av året. Så langt helt korrekt. Også mine kursanslag de siste 2 år har vært nokså korrekte hele veien, i all sin edruelighet. Men som hos NANO-hausserne (som kun ønsker å se vanvittige kursmål for sine øyne) betyr at jeg er en "kortsiktig amatør som ikke forstår det fundamentale". Det har nemlig de som bommer med minst 500% på kursen hvert år (Merlin med 5000%) forstått mye bedre :-)

Når dette er sagt; jeg håper denne tråden fortsatt kan brukes til en edruelig oppfølging rundt disse 5 spennende aksjene. De fortjener ikke å bli rotet rundt med av tullinger med mange tusen prosent feile spådommer år etter år.

Redigert 21.01.2021 kl 08:41

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.