Grønne aksjer

rogneveien
22.02.2020 kl 09:08 4719

Tror du markedet bryr seg om hva du eller jeg mener, de gutta med store penger som kan denne mekanismen som heter børs til fingerspissene, og spesielt de som har" fingerspizgefülen" driter nok en lang mars i det vi på HO mener.

De vet nok ikke at HO eksisterer engang.

10 kr. Overpriset? Ok. Kanskje, men før jeg sier noe om det så vil jeg vite hva de som kjøper proffesjonelt legger til grunn for sine kjøp. Tror de CL har kjøpt 35% av selskapet fordi selskapet de ivisterer i er overpriset?
Nei, de gutta vil tjene penger. Her er det nok mekanismer vi ikke forstår som er i sving.

Joda, det KAN gå på rævva så det holder ( og det kan gå fort), det kan alle selskap på Børs. Jeg har tidligere vært inne i NSG og gamle Tandberg Data. Vet hva det vil si.

Når dette er sagt er jeg enig i at nå bør ledelsen i NEL snart levere noe som har substans. Denne perioden tror jeg ikke det har kommet inn noen ordrer. Det er klart ikke heldig for et slikt selskap.
Løkke må nå få ut fingeren og få på land noen av de prosjektene han skryter av at han jobber med. Synes det er svakt på det området.
Her ser jeg at markeldet plutselig kan bli feddup og ikke gidde mer. DA er det skummelt helt klart.

Nå er det ut å fyre opp skuteren med en bensinslukende moter. "fjellet, here i come"

Løkke til og god helg.

Ha en fin helg og løkke til
Redigert 21.01.2021 kl 08:33

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.