Farma

Oppgang Kommer
23.02.2020 kl 21:25 5060

Personlig ser jeg dette på en helt annen måte enn at det er utplassert få scope i en tilfeldig valgt 4 måneders periode..

Jeg observerer at det er notert hele 15 rigide scope på cc fra september til desember, altså innenfor tidssonen til Q4.
Når vi vet at det tradisjonelt er noen klinikker som ikke vil la seg registrere på cc, så er det utplassert en god del rigide scope i Q4.

I Q3 steg utplasseringen av flexiscope til 9 fra 3 i Q2 og vi fikk rekordutplassering av scope med totalt 23 stk.
Det kan bli både flere og færre flexiscope i Q4, men at vi kommer inn på linje med Q3 anser jeg som en mulighet.
Jeg tipper vi lander på mellom 21 og 25 scope i Q4.

Når det gjelder Q1 2020 ser det noe tynnere ut foreløpig, men ingen umulighet at det blir notert flere scope innenfor en kort tidsperiode, og den kan komme når som helst nå, det har skjedd flere ganger tidligere.
Hittil er det notert 6 rigide scope i 2020, men dette vil ganske sikkert forandre seg til det bedre innen noen uker.
Redigert 21.01.2021 kl 05:31

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.