Finans

31.08.2018 kl 18:58 7045

Det monobank etter min mening taper stort på er aldersbegrensning på 23 år på lånene dems.
Kredittkortet dems er helt klart positivt, men ikke helt unikt, ift til eurobonus opptjening har vi både AMEX og SAS’ eget eurobonus world /og premium kort. Jeg tror kundene velger det for akkurat denne poengopptjeningen. Såklart vil Widerøe kunder fordelaktig velge Widerøe kortet fra Monobank, men eurobonus konkurransen er stor, så vi får se nærmere på den saken når detaljene om kortet kommer.

Slik jeg ser det har BRAbank mange ben å stå på, og der kommer prisingen inn.
Ticket omsetter for 7mrd, Escape 0,5 mrd og flygBRA har som du skriver sine kunder og markedsandel.
I tillegg kommer forbrukslån og alle andre banktjenester.
I all hovedsak tok jeg avgjørelsen om inngang når jeg så at Ticket er en mulig samarbeidspartner, og kortsiktig skal kredittkortet til flygBRA implementeres i løpet av september.

Jeg har ikke sett på tallene til monobank, men det kan godt hende begge selskap er grovt underpriset :-)

Insta og easybank tar jeg ikke med i sammenligningen, enkelt og greit siden de blir for "små" i både utviklingspotensial og nåværende posisjon i markedet.

Redigert 31.08.2018 kl 19:12

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.