IKT

31.08.2018 kl 22:34 8047

Tusen takk til trikkeren og HitIT, ja. Jeg har også regnet, men er kanskje litt for optimistisk? Så lar være å legge det ut. Husk at NOK er spesielt svak nå mot flere av markedene foruten Sverige. Om vi tar tak i de tallene HitIT opererer med så gir jo det en oppside i kursen på mulige 50-60%. Problemet er at få vil kjøpe aksjer selv med så stor rabatt? Vi leverer vekst kvartal for kvartal. Lander den ene ordren etter den andre. Vi har nye produkter blant annet S&C med alderskontroll for tobakk og på messen i France lanseres nye produkter som vi vet. Vi har de rette produktene til rett tid rett og slett. To/tre uker siden jeg nevnte at Pricer er et må ha produkt og at alle bare skal ha det, så kom kontrakten i dag. Hvem har vi igjen som potensielle kunder? Jeg vet nå om et par som jeg tror kommer om ikke altfor lenge.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.