IKT

Casiasia
01.09.2018 kl 05:20 7488

Enig med Baronen. Nå må styret ta tak i utviklingen. For et par år siden var market cap på LINK og STRONG omtrent lik. Link brukte aksjer som oppgjør/betalingsmiddel i alle transaksjonene de gjennomførte. Det fungerer bra hvis man har en strategi som selgerene av bedriftene tror på.
LINK ble solgt for 3 -4 mrd i Enterprise Value hvis jeg ikke tar feil. STRONG er nå 400 NOK. Anders og Jacob har nå jobbet sammen i 6 måneder. Mulig kjemien ikke var der. Mulig Jacob ikke er fornøyd med IR arbeidet. Hva som lå bak CEO-skiftet kan vi bare spekulere i. Blir spennende å se hva avgangsvederlaget for JW blir. Tror ikke det var gratis. Mulig kostnaden var pakket i den store engagskostnaden i Q2, tiden vil vise. På en positive siden så ble det gode forholdet med Norgesgruppen bekreftet. Neste er piloten for C&C. Jeg øker sannsynligheten til 90% for Meny. Om noen uker vet vi mer.
Fortsatt vil kursen på Strong være påvirket av hvordan PCIB-'hvalen' velger å finansiere emisjonskostnaden. Med 660K for en uke siden så tipper jeg han nå er nede på 360K. I tillegg har vi den andre (2 mill aksjer) som kanskje trenger midler til sin nettbutikk. Tøff konkurranse i den bransjen. Vi venter i spenning på Elektrikeren( no pun itended)...

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.