IKT

the1nonly
01.09.2018 kl 09:45 7140

Enig at EB skal ut med alt. Ikke uventet samme hva han sier pr epost.
Ikke uvanlig at CEO skal ha sin "egen" CFO, greit nok. Men det er da ingen automatikk at du skal dumpe aksjene fordi du er på tur ut av selskapet, er det vel? Nå blir dette bare spekulasjoner uansett.

Strong har kjøpt tilbake aksjer før med stor suksess, men det gir ikke direkteavkastning til innsidere på samme måte som utbytte.
Men det er da mulig med en kombinasjon? Ekstra utbytte virker meningsløst f.eks.

Som andre mener jeg Strong burde tilbakekjøpe aksjer, og bruke det som (del) betaling for alle oppkjøpene sine.
Kursen hadde vært noe helt annet med denne strategien, det er jeg helt overbevist om.

Jeg kommer til å legge dette frem for selskapet - forslår andre også gjør det. Det tross alt vi som er eierne!

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.