Industri

Green4y
REC 01.09.2018 kl 16:35 14677

Ja, hva sa jeg til dere! REC skal trades - hele tiden - gjerne daytrading. Aldri, aldri sitte long i REC og bli med ned som er regel nr 1.

REC er da på årets laveste og mange her inne sitter i taps posisjon. Ikke jeg selvfølgelig. Har ikke tradet i REC de siste ukene. Holdt meg til de oljerelaterte øresaksjene og blitt med på oppturene der :-)

Men hva skjer til uken i REC? En mulig "dead cat bounce?

Dead cat bounce er et engelsk uttrykk innen finans, som refererer til en liten og kortvarig oppgang i prisen til en fallende aksje. Uttrykket stammer fra ideen om at "selv en død katt vil sprette dersom den faller fra en stor høyde". Kilde Wikipedia.

Jeg følger med i REC fra mandag og fremover og blir det igjen noe handelsvolum så blir dette riktig så artig.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.