IKT

HrDuck
02.09.2018 kl 23:56 3812

Andre enn meg som synes dette ikke er bra nok? Når CFO selger alle sine aksjer på fallende kurser uten noen forklaring så inviterer man til spekulasjoner. Dette selskapet er flinke til å drive butikk, direkte svake på IR-siden. Greit nok at noen har snakket med noen og er fornøyd med forklaringen. Kanskje ligger det noe bak her som ikke kan omtales eller diskuteres på noen måte, hva vet jeg. Men uansett så er dette bare et eksempel på at de ikke er dyktige på å forholde seg til investormarkedet. Det å være børsnotert forplikter som jeg ser det selskapet til å ta IR arbeidet alvorlig og det har skortet på lenge. Her må de ut av kontoret og ta presentasjonsrunden i investormiljøet. Misforstå meg rett, hovedfokus er å drive selskapet godt, men en man må kunne bruke noen timer nå og da for å gjøre en innsats på dette området. Skjer ikke dette så ligger aksjonærstrukturen vidåpen nå og det må vurderes om en aktiv eier er en mer riktig struktur for selskapet.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.