IKT

03.09.2018 kl 10:52 3551

Du får spørre selgeren av aksjene.... Vi har regelrett vært gjennom et sant helvete i denne aksjen med noen aksjonærer som kaster kortene på best. Hvorfor så travelt og selge på en slik verdsettelse? Skulle tro noe var alvorlig galt i selskapet vårt. Noe det ikke er. Mulighetene har aldri vært større, så hvorfor et slikt negativt syn som er lik med å selge på 8,50? Og det stopper vel ikke der heller? Jeg tar siste runde med kjøp i morgen før jeg vil se Q3 talla og utviklingen på aksjonærlista på fredag eller neste uke.

Kom igjen nå. Ligger godt over 50k til kjøp ned til 8,40. På meg virker det som en eller annen er dritsur på et eller annet. Det er jo ikke normalt å lempe ut på denne måten. Men men.
Redigert 03.09.2018 kl 10:55

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.