Farma

Korsar
03.09.2018 kl 12:33 7585

Merlin,
Kunne vært greit å vite så vi vet når vi skal kjøpe oss inn: Når er det du mener NANO skal stå i 3340+?
- Det skulle den i fjor også. Jeg sa imidlertid at den ville ende rundt 80 ved årsslutt. Det viste seg korrekt.
- Og i forfjor. Mange husker vel her mine advarsler før årsslutt i 2016 (dog under et tidligere nick siden hausserne fikk meg utestengt for en periode for å varsle riktig om kursen, og jeg kom da etterpå tilbake som Korsar) om et kommende langvarig og tungt fall fra den kortvarige toppen på 129. Også det viste seg korrekt.

Tankekors:
- Andre halvår/årsslutt 2018: Jeg har sagt at kursen vil flyte mellom 50-65 og ende rundt 60 ved årsslutt. Også det har vært korrekt så langt. Jeg har også gitt en risikofordeling på sannsynligheten for å falle under 50 (lav), og muligheten for kurs over 60 (ganske stor hvis markedet får signaler om at rekrutterings- og testprosessen går noenlunde greit).
- jeg håper samtidig på forståelse for hvorfor jeg spør Merlin om når hans kurser på langt over 3000 kroner skal slå inn? Ikke minst siden vi har aldri fått noen forklaring på hvorfor ikke hans tilsvarende kursmål for 2017 ikke slo inn. Det er greit nok å flytte fallerte kursmål fram i tid hvert år, men ikke forlang at vi skal det alvorlig :-)

Redigert 21.01.2021 kl 06:47

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.