Farma

Nor96
03.09.2018 kl 14:15 2476

Jeg var på DNB Nordic Healthcare Conference 13. des. 2017 og Bellete var hentet inn for å prate om Photocure fordi Hestdal satt i en jury for småselskaper som også hadde presentasjoner den dagen og Hestdal hadde muligens dermed ikke tid til å presentere PHO selv.
Men Hestdal satt i salen allikevel og faktisk slik jeg ser det i ettertid ble Bellete gjort litt usikker og nølende; Hestdal ble satt til å besvare spørsmål i sin litt "stotrete stil"; selvfølgelig dyktig nok, men samlet sett i ettertid synes jeg det ble feil at ikke Bellete fikk "slippe løs". Jeg hadde da nettopp kjøpt masse Photocure aksjer, men bestemte meg for å beholde de siden jeg så potensialet, ref. mitt innlegg under.
Men det frislippet av Bellete som skjedde nå på Q2 18 synes jeg var formidabelt og jeg har stor tro på PHO videre. Å sammenligne med NANO blir helt feil fordi nå er det bare et spørsmål om hvor mye salget i USA øker og det kan faktisk ta av skikkelig. Ikke dermed sagt at de andre Pharma selskapene på Oslo børs ikke vil lykkes, men de er foreløpig i en helt annen fase.

Innlegg av: Nor96 (17.11.17 10:13 ), lest 3465 ganger
Ticker: PHO
Endret: 17.11.17 10:14
RE^1: Photocure-Mot suksess i USA
Jeg har kommet dithen at jeg nå har kjøpt aksjer i Photocure. Som det også skrives over her har Photocure bra med kontanter (ca.130 mill.), lavt antall aksjer (under 22 mil aksjer) og en markedsverdi på ca. 550 millioner og et dokumentert bra produkt Cysview og også muligens andre triggere i produktportefølgen.

Og muligens de har fått en del smarte folk der borte i USA nå som skjønner hvilket potensiale dette kan bli og har en strategi for dette.

For nå har man faktisk den vitenskapelige dokumentasjonen gjennom fase 3 studiet som gjør at dette kan bli en suksess.

Photocure har faktisk kommet svært langt og har produkter med stort potensiale i markedet og en lav markedsverdi etter min vurdering.

Kan det være at det har blitt ropt "ulv"så mange ganger at ingen lenger har tillit til selskapets forretningsstrategi?
Redigert 03.09.2018 kl 14:16

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.