IKT

Russebuss
03.09.2018 kl 15:32 3255

Ser mange "river seg i håret" over Strong-kursen og det er på en måte forståelig men husk aksjemarkedet er ikke alltid logisk og teoretiske verdier er teori. Den enkle forklaringen er nok at ting har tatt for lang tid. Veksten som Jørgen proklamerte har ikke kommet ennå og da går folk lei .Som oversikten lengere opp viste så er det mange små som kaster korta og når disse blir mange nok så blir det volum.
Den som holder ut og kjøper nå tror jeg vil bli rikelig belønnet om ikke alt for lang tid. Ser jo samme u-logiske reaksjon i dette forumets andre aksje PCIB ( GUD forby å nevne men ) Det meldes om emi som sikrer driften i 4 år ( 360 mill) og markedet svarer med å sende selskapsverdien ned 2-300 mill kr !! Ble PCIB verd så mye mindre ved at det sikres drift i 4 år ? Nei det var flere som trodde/håpet på partner-avtale som kaster korta og gruser kursen . Min oppfordring til Strong-aksjonærene HOLD UT .
PS. Skal ikke blande meg i debatten men mener det var på sin plass å påpeke akk dette.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.