IKT

Grantchester
03.09.2018 kl 20:10 2944

Når det gjelder meldingen om den nye organisasjonen, så er de et steg i riktig retning men jeg savner fortsatt en overordnet CSO/CMO. Helt normalt i et slikt selskap - en person som har det overordnede ansvaret for salg og markedsføring av alle produktene i alle land, som trekker de store linjene, har det den fulle oversikten og som kan tenke lateralt og ikke har fokuset på kun et få antall land. Så har det gått inflasjon i stillingstitlene hos STRONG. Hva skal man med en SVP EMEA når ansvaret er kun for et fåtall "E" -land, når det ikke finnes "ME"-markeder og når "A" -markedet (Sør Afrika) egentlig hører til under SVP Global Partners ? Misliker alle disse vage SVP titlene - kall en selger en selger. Foretrekker titler som Director of Sales - mye tydeligere spesielt i land utenfor Nord Amerika. Hvordan skal sakene/problemene/konfliktene mellom salgsSVPene løses - skal alle havne på CEOs bord ? Det blir feil. Mulig at det slikt det ble under JW med de negative konsekvensene det medførte.


Redigert 03.09.2018 kl 20:11

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.