Farma

liang
03.09.2018 kl 22:38 9224

TyrionIV skrev Ebit: Ja
Tilbakeblikk:
"
Snøffelen
10.11.2016 kl 09:56 2490
Der så jeg det jeg har trengt en verifisering på, sist på slide 13:

" potential for local re-treatment"

Jeg føler meg trygg på at gjentatt behandling er noe som blir diskutert med regulatoriske myndigheter i oppsett for pivotalt fase 2. Og at vi dermed kan få responsrater på pasient-nivå tilsvarende det vi har på lesjonsnivå 60% complete respons og 90% objective respons.

Nesten helt uhørt når dagens behandlingsregime gir 0,7% CR og 26% RR.

Når det igjen bekreftes at

"“Maintenance of biliary drainage is critical in patients with advanced biliary cancer…
…response in tumor bulk may therefore have a greater effect on survival than would
be the case for other cancers.”

Så kan vi få fantastiske PFS og OS tall.

Ganymed-avtalen er nok forsiktig benchmarking.
Redigert 10.11.2016 kl 09:59"

------------------------------------------------------
Tenk deg følgende:

Randomisert pivatol studie fase 2 har pågått i ca 2 måneder og de som ikke får pci behandling er alle blitt gule i huden , øynene , enorme smerter og tett gallegang som eventuelt må åpnes med å sette en stent i svulsten for å åpne den.
Dette blir jo totalt uetisk og godkjenning kommer nok raskt.
Har denne randomiserte delen noen vitenskapelig verdi når "venteværelset" er fullt opp med de som er blitt gule og sitter og spyr opp galle og forøvrig ser halvdaue ut sammenlignet med de som får medisin og som ser helt greie ut?

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.