Shipping

Petrocarbon
04.09.2018 kl 08:34 3807

Innlegget er slettet
Håper den ikke stiger i dag, men nå starter vel trolig klatringen. De har finansiert den siste FRSU (nr.10) og jeg er imponert over selskapet. De er åpen og holder ikke tilbake informasjon når en etterspør. Har sittet i andre selskaper der info har vært elendig når du som aksjonær tar kontakt. Er så trygg på dette selskapet at her blir jeg aksjonær lenge. Gratulerer med finansiering Høegh. Jeg tror at 2019 blir et år der det vil bli en meget hyggelig reise, gleder meg mest til de kan øke utbyttet igjen for da kommer de andre løpende. LNG ratene er meget gode for tiden da er det bare å vente på neste melding om FRSU kontrakt. Det kommer før dette året er omme. Gode signaler fra selskapet. Dagens selvskapsverdi på ca. 1,5 FRSU skulle si sitt om potensialet om en er tolmodig. Finansiering går fra 70 % til 80 % når det meldes om kontrakt og Høegh vil binde renten på 6 %. Trolig smart i dagens usikre marked. En vet hva en har, men ikke kan få.

https://www.hegnar.no/Nyheter/Boers-finans/2018/09/Hoeegh-LNG-har-sikret-finansiering

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.