Farma

04.09.2018 kl 12:36 8851

"alle som har satt seg godt inn i caset". Jeg har brukt utallige timer på å lære bio. Jeg var oppe og besøkte Diagenic på Helsfyr da de holdt på. Fikk, det jeg trodde var god informasjon om status i Bionor av riktignok en lekmann - som gikk rake veien... PCIB har jeg forsøkt å sette meg inn i og har snakket med de som kan dette bedre enn de fleste. Blant annet det svenske forvalterteamet til Arctic og Fondsfinans. Er det ikke rart at disse to ikke har tatt PCIB inn i sine fonds? Men, de vet kanskje ikke sitt eget beste? Beklager litt sarkasme, men oppe i alle halleluja-ropene på HO er det lov å forsøke å ønske et mer nyansert syn enn kun å si kjøp uten å begrunne hvorfor. En forvalter sa til meg at de aldri tar i slike type selskap før tidligst etter fase II. Det er rett og slett ikke verdt risikoen.
Redigert 04.09.2018 kl 12:37

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.