Farma

04.09.2018 kl 13:03 8807

Gunnersaurus: ja, det er mindre risiko i casen siden finansieringsrisikoen er helt borte. Enig. At Per går ut å sier at kursutviklingen er uforståelige er noe underlig synes jeg. Vi får se hvor mye han tar i emisjonen da. Vis meg den store munnen din i kjøp av aksjer, så skal jeg tro på deg. Jeg synes både PHO og PCIB er interessant, men førstenevnte begynner å få cash flow etter jeg første gang hørte om de for snart 20 år siden. Så lang tid tok det altså. Dengang sa de at teknologien kunne brukes mot kviser og at det var et utømmelig marked. Alle ville jo løpe å kjøpe aksjer dengang da for 20 år siden. Det må kunne gå an å ha forskjellig syn uten å bruker utropstegn og å alltid vite best. Så til saken: jeg kan være interessert i å kjøpe PCIB-aksjer, skal jeg så kjøpe nå eller vente? Det er spørsmålet som jeg synes besvares dårlig. Jeg har mitt syn på den saken, og den er å vente å se an. Risikoen er på nedsiden her kortsiktig.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.