Farma

liang
04.09.2018 kl 13:21 8545

Collin
Enig i alt du skriver.
Og snøffelen har vel mere kreative saker å formidle enn å gjette emikursen ved den "såkalte" emisjon-slutt-datoen."
Jeg ordlegger meg slik for den brutale oppgangen som kom sist og som kan komme nå skjedde etter at emien var slutt.
Dette slik at en er klar over ståa når noen banker seg på brystet og hevder en fikk rett.
Men sist satt jeg igjen med en mengde aksjer ekstra og en betydelig øket konto og måtte erkjenne at jeg hadde tatt grundig feil da jeg var sterk motstander mot valgte fremgangsmåte.
Dette stadige maset om at den ene part forsøker å få den andre til å kjøpe aksjer går igjen og igjen.
Investorer som har investert i noe de tror på må da få lov å uttrykke det og feiler det så ser du den ansvarlige i speilet.

Hvorfor kjøpe aksjen nå?
Ja , først må en ha satt seg grundig inn i selskapet og så må man ha troen på prosjektet.
Så får den enkelte ta stilling til om en vil investere i betingelsene for denne emisjonen.
Der ligger en ukes arbeide i dette som den enkelte må jobbe seg gjennom.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.