Farma

liang
04.09.2018 kl 14:00 8764

Dette er jo tross alt en emisjon og der er vel ikke mange på HO som elsker slikt .
I utgangspunktet gjelder selvsagt dette forholdet også denne emisjonen.
Tross dette så ble jeg ved forrige emisjon tilbudt aksjer og inngangskostnader så lavt at det representerte en betydelig mengde kapital.
Det jeg altså forsøker å formidle er at der er ikke noen lov som sier at du skal tape på en emisjon selv om det er det som oftest skjer.
Jeg tok 100% feil ved forrige emi og måtte erkjenne det og grubler fortsatt over hva som traff meg.
En meget positiv erfaring.

Det som først slår en er at denne type emisjon er litt spesiell i startfasen.
Kursen faller ikke ned til annonserte emi kurs , noe den gjør og faktisk under ved annen type emisjon.
Den må videre "presses" videre ned og en kan jo tenke seg at der er god rekyl ved eventuelle positive meldinger.
Så personlig så vil jeg ikke selge aksjer men da må jeg være villig til å sitte passiv og følge kursfallet med hele aksjeposten for å hente de 0,48 aksjene til kr 30.
Men i min verden er det kort vei op igjen på ny aksjekurs og da drar jeg med meg byttet opp :)
Sikkert så langt bort du kan komme fra de profesjonelle men det virker.
Betingelsene er at presset i aksjekursen bare er midlertidligt.
Fordelen med denne måten er at en har alle aksjene dersom det kommer store nyheter samtidig.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.