Offshore

5198
09.09.2018 kl 15:26 5839

Ikke umulig at du får det, denne har rast som en stein så skulle ikke forundre meg om den snudde der. 6,2-6 og 5,8kr er typiske plasser denne kan finne på å snu om en stoler på det tekniske. Du er en kald fisk som plukker der du mener det er fornuftig. Hadde jeg selv skulle gått inn nå ville jeg startet å plukke på 6,2 og fortsatt jo lenger ned den kom. Lykke til, fundamentalt er det ingen ting som har forandret seg, syns også nå jeg ser tendenser til at oljeselskapene virkelig starter å åpne pengeslusene. Mer subsea er også en trend jeg ser i bransjen, du er ikke alene om å jobbe på havet.

Er helt seriøs når jeg nevner kursmål på opp mot 40kr på 5 års sikt, er ikke noe problem å regne dette hjem om en tar utgangspunkt i at DOF skal bli verdsatt opp mot 70-80% av bokført egenkapital.
Redigert 21.01.2021 kl 07:56

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.