Offshore

MasterMar
09.09.2018 kl 15:45 5810

Ikke godt å si 5198, men uansett bedre å kjøpe på disse nivåene, enn 9-10 kr som var da vi snakket om at denne skulle ned mot emi kurs.

OSE ATH, verdens børser kan krakke når som helst. Jeg er redd du får deale med en 50% korreksjon før du får oppleve DOF i 50 kr.
Du utelater alltid børskorreksjoner og slikt i dine prognoser. Ingen med vett eller forstand overser det som vil komme av den sorten vel?

Jeg tror det beste rådet er å være forsiktig, og ta pengene av bordet fort som faen om denne snur opp og ting er i gjærdet mtp børs og korreksjon. Enn så lenge vil jeg si at sannsynligheten for en mindre korreksjon (kanskje i gang?? ) er mye større nå, og at dette kan sende DOF videre ned i det korte bildet. Hva tror du ?
Redigert 21.01.2021 kl 07:56

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.