IKT og Tech

Hammers
10.09.2018 kl 12:35 2739

Jeg registrerer at 100 Tagger i dag tidlig ristet på hornene i vrede - og klarte å lire av seg noen usakligheter + eder og galle.
1. Det ser ikke ut som om nedsiden er tatt ut på SIKT. Fordi SALGSSIGNALET ble gitt i slutten av forrige uke.
2. SALGSSIGNALET er akkurat gitt!
3. Dagens klovneuttalelse får stå for din egen regning.
4. Ikke er jeg trønder, ikke har jeg nylig eid - og heller ikke solgt. Ikke har jeg mer enn 1 nick. JEG spiller med åpne kort!
5. Jeg refererer KUN til hva jeg leser ut av chartet - det chartet som EKSPERTENE har "tegnet" pga egne kjøp og salg.
6. Den formasjonen jeg antydet i hovedinnlegget (torsdag) er forresten en hode/skulder-formasjon som ER utløst!

Hilsen Hammers.......som tviler STERKT på din "Dagens lovnad"......om 5% pluss.
Det jeg IKKE tviler på er at du stadig mister mer troverdighet for hvert eneste usaklige innlegg!
Ellers registrerer jeg at kursen har falt mer eller mindre kontinuerlig fra mai i år......til tross for alle disse lovnadene dine.
Redigert 20.01.2021 kl 21:16

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.