IKT og Tech

bjay
11.09.2018 kl 11:13 2628

Ikke noe feil med analysene og strekene til Hammers i så måte. Jeg får opp ca det samme selv. Teknisk analyse er et bra verktøy enkelte ganger, andre ganger vel ikke like bra. I enkelte aksjer fungerer teknisk analyse bedre enn andre, men når nok investorer følger signaler,støtter og streker, så blir det i perioder selvforsterkende. Når det er sagt er det veldig mange av de store traderne som "ler" av teknisk analyse. De kan bruke det til og skape oppgang eller nedgang, da de vet at det er mange som følger med på slikt. I Funcom fungerer ikke alltid teknisk analyse like bra, da det opererer flere store tradere i aksjen(med store likvider). De kan i perioder styre aksjen ditt de ønsker. Dvs skape salgssignal og kjøpssignal etter eget ønske. Det har vi sett mange ganger før i denne aksjen. Jeg tror midlertidig bunn for en liten stund kommer i løpet av dagen eller i morgen tidlig (men gjenstår å se). På lenger sikt er jeg usikker, men er det noe som er sikkert så er det at Funcom aksjen ikke alltid oppfører seg etter boka. Da det sitter veldig mange store aktører som bestemmer retning etter eget ønske. I løpet av uken eller neste kan alle salgsignaler være opphevet og kjøpssignaler tikke inn. Om det er hva de ønsker. Er ikke som med gode gamle NSG eller REC. Kred til deg for de analysene forresten :)
Redigert 20.01.2021 kl 21:16

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.