Farma

focuss
16.03.2020 kl 14:01 2439

Jeg gjentar start innlegget mitt fra 1 september 2019:

"Hvilken strategi bør Nano følge når det gjelder partnerskap? Utenfor USA så har Nano to alternative strategier:

A) Passivt avvente om en potensiell partner dukker opp og banker på døra
B) Ta en aktiv rolle for å få frem partnerskap i Europa/Asia.

Ikke under noen av alternativene er det grunn til å akseptere en partneravtale som styret mener aksjonærene ikke er tjent med.
Redigert 01.09.2019 kl 10:59"

Spørsmål: Har ledelsen nok relevant management kompetanse til å i det hele tatt stille spørsmålet?
Redigert 16.03.2020 kl 14:03

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.