Offshore

Offshore93
16.03.2020 kl 15:04 4103

Hei! Er fersk i seismikk gamet så beklager på forhånd flere av mine kunnskapsløse spørsmål.

Hvor lenge tror dere PGS kan operere som normalt før de ser ringvirkningene av den lave oljeprisen? Overrasker meg at PGS faller desidert mest etter den vellykkede refinansieringen de nettopp var gjennom.

Hvor holder folk seg best oppdatert i hva PGS foretar seg?

Nå har markedet fått en dobbeltsmell ifm. COVID-19 og brudd i forhandlingene mellom OPEC og Russland som fører til at markedet oversvømmes i olje. Personlig har jeg tro på en avtale som går på regulering av oljeproduksjon kommer før vi er ferdig viruset. Tenker uansett da at rekylen kan bli temmelig heftig.

Er veldig spent på hvor lenge aksjekursen her skal falle. Har trodd det i lengre tider at den har nådd bunn.
Redigert 21.01.2021 kl 08:14

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.