IKT og Tech

Hammers
11.09.2018 kl 18:24 2293

Jøss, har vi fått en privatdetektiv her inne. En som forleste seg på Hardy-guttene da han var 14?

Opp gjennom årene har jeg kommentert er rekke aksjer som jeg ikke selv har hatt genuin interesse av. Kanskje slengt
inn en kommentar eller to - uten å følge opp. Hva så? Børs er uansett ferskvare og forutsetningene endres hele tiden.
Ut fra slikt kan man selvsagt ikke gå tilbake og hente enkeltkommentarer uten å se en større sammenheng.

Sommeren -16 anbefalte jeg forresten aksjen STERKT (ut fra TA) da den sto rundt kr 1 før spleis (gml forum).
Husker jeg realiserte ca 60% på "no time" etter et skarpt drag på 2-3 dager. Etter salget gikk kursen tilbake til kr 1 etter en "profit warning". Jeg kjøpte på nytt da gulvet var lagt - og fikk med meg nye 40-50% på relativt kort tid - før jeg gikk ut. Deretter gikk kursen etter hvert til 5-6 kr, men jeg var med. Uansett et bevisst valg fra min side. Var bortreist uten nettforbindelse en tid - og ville ikke være i markedet pga generelt urolige tider (Brexit, mm).

Grunnen til at jeg NÅ har kommentert aksjen er at jeg bli småforbannet når slike som 100 Tagger UKENTLIG lager MENINGSLØSE hausseinnlegg og "lovnader" om kursdobling - samtidig som salgspresset etter hvert har dannet et "relativt brutalt" salgssignal i form av den omtalte hode-skulder formasjonen. De STORE selger seg ut - og klovnen sitter her og lover dere andre bedre tider i form av dobling.

Pr DD er et IKKE NOE i chartet som tyder på en rask positiv vending!
Direkte UTEISK, spør du meg........av en klovn som nå trolig sitter i klisteret med store tap i aksjen.
Han som har hausset FUN med nye lovnader i alle de 4 mnd den har falt med ca 30%.

Hilsen Hammers........som ikke skjønner disse som fortsatt tror på fyren. En rømt Klovn fra Sirkus Arnardo - eller hva?
Redigert 20.01.2021 kl 21:16

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.