Transport, bil og fly

Veien
16.03.2020 kl 19:00 2743

Hva med å slå NAS konk, men på en sånn måte at kompensasjonen fra Boeing opprettholdes ?
Fordi den kan bli stor. MAX-flyene kommer nok ikke i lufta igjen.
Et reetablert NAS må bli på hovedsakelig norske og/eller skandinaviske hender.
Det er stor fordel i å bli kvitt gjelden. Og nå kan billig fuel sikres.
NAS er et bra og levedyktig konsept. Det må bare få litt tid til å utvikle seg videre. Flikke litt her og der på konseptet.
Redigert 21.01.2021 kl 07:14

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.