Olje

bjay
12.09.2018 kl 12:14 5001

De store som vurderer eller har bestemt seg for å kjøpe WRL venter garantert til en delisting er bekreftet.(i tillegg vet vi at roadshow ikke er før i 4Q) Historisk vet proffene at en delisting medfører nedgang i kurs, da en del ikke vil være med videre. I dagens samfunn hvor alt skjer bak skjermer og online, skulle man tro at det hadde mindre betydelse enn før. Likevel så ser vi at kursen faller dag for dag, mens mer penger renner inn i selskapet. Spm er hvor lenge enkelte vil vente før de tar unna litt, samt hvor lavt vil de som absolutt skal ut gå i kurs. Vi får vel svar på det fremover, men ikke vent noe hjelp rundt kursen fra større aktører i UK før delisting er et faktum.
Jeg kan legge til at skulle jeg solgt fordi jeg ikke ville være med over på AIM, da hadde jeg helt klart ventet til delisting er bekreftet. Dvs selge i perioden etter delisting og frem til slutt på OSE. Da har de også fått jobbet mer mot investor miljøet og en del av de store har fått bekreftet det de ønsker. Jeg er ganske sikker på at man vil få mer da enn det kursen er i dag og frem til bekreftelse.
Redigert 12.09.2018 kl 12:18

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.