IKT

larserne
12.09.2018 kl 14:56 3053

Mange spm og konklusjoner her. Vi har ingen svar, men for meg var det mest forunderlige at begge innsiderene som solgte etter siste Pricer kontrakt solgte på dårligste kurs for dagen. Tror ikke vi får noen svar før Q3 presentasjon. Uansett nedskrivninger og andre lik i skapene så kan vel nedsiden være ytterst begrenset herfra. Kjøpte 50k etter siste kontrakt, men etter innsidesalgene ble det med disse før fakta er på bordet og det evnt. blir ro i rekkene. Om jeg taper 1 krone på det får så være. Er veldig lysten på å nevne resten av porteføljen min her (har gått meget bra), men da dette er en STRONG - streng gjør man bare ikke slikt hehe. Lykke til og håper bunnen snart er inne (ser ut til at til at der fortsatt er selgere og man kan jo bare undre seg på hvem hehe)...

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.