Industri

Hammers
HAMMER 12.09.2018 kl 22:15 10187

Jeg må si NHY overrasker stort for tiden!
Fredag var Roger Berntsen gjest i HO-studio. Etter litt "press" og et søtt smil fra Eline trakk han fram NHY som en interessant aksje.
En aksje han GJERNE kunne tenke seg å øke sin eksponering i. Hm.....hvorfor forteller han dette til oss - tenkte nå jeg.
Da vil vel kursen stige - og han må betale mer for de aksjene han vil handle inn.
Andre anlytikere snakker også om NHY - og for 2 dager siden varslet Norsk Bulls KJØPSSIGNAL med deres Candlesticks.

Jeg tok selv en kikk på selskapet etter dette, men ble ikke fristet av hva jeg så i linjediagrammet mitt.
Litt positiv, men ikke noe utslagsgivende.

Da jeg i dag - etter min ukentlige Harry-tur - sjekket N Bulls (OG kursene) fikk jeg litt bakoversveis.
Bulls varsler: SELL - fordi signalet; "BEARISH DARK CLOUD COVER" i dag ble etablert!
Jeg kan ikke noe særlig om Candlesticks, men dette er et "Top reversal" signal av det ALVORLIGE slaget!

Når jeg sjekker NHY opp mot linjediagrammet registrer jeg:
- Kursen falt i dag med 3% - og den brøt samtidig under både 30 + 10 dg snitt. 10 dg gikk samtidig under 30 dg.
- Dette er et klassisk forhold for videre fall!
- VERRE: 44,68 representerer på kort sikt en cowboy' s "Last Saloon".......før han rir ut i ørkenen. VIKTIG STØTTENIVÅ!
- ENDA VERRE: ØK chartet til 2 år (husk LOGARITMISK) - og en KNUSENDE H/S-formasjon dukker opp.
- Halslinja kan legges litt skrått stigende mellom to naturlige bunnpunkter (dere ser selv). Den ER BRUTT!
- Den kan vel kanskje også legger horisontalt like under dagens nivå, men uansett:
- HVIS 44 brytes som sluttkurs - ja da ville i hvert fall JEG ha kommet meg ut - og det fort som F..!

Jeg vet selvsagt ikke om det kommer noe brudd, men de som har aksjer i NHY bør absolutt ikke sove i timen!
HVIS det blir brudd - ja da tror jeg det må finnes en alvorlig svakhet i NHY-systemet - et sted!
Noe som fortsatt ikke er kommunisert til markedet! Noe som NOEN har snappet opp - og som de reagerer sterkt på!

Hilsen Hammers......SVÆRT spent på fortsettelsen!
PS: Fallpotensialet er av det STORE slaget dersom det kommer negative "breaking news" i tiden framover!
Redigert 04.08.2019 kl 11:40

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.