IKT

13.09.2018 kl 15:46 3506

larserne skrev Ehhhhh, ok...
Yeap, larserene. Ingen dramatikk så langt jeg kan se. Mange som er frustrert over denne utviklingen og drittlei disse som, tydelig?, har megler til å selge for seg. De er jo bare interessert i å bli ferdige og tjene sine kurtasjekroner. Lemper ut i en nærmest uendelig strøm, men: en dag er de tomme og kanskje vi til og med får noen nye på kjøpersiden?
Jeg har snakket med noen kloke hoder, uten å si at jeg er verken aksjonær eller kjenner selskapet godt og fått tilbakemelding: ja, selskapet er så lavt priset som det bare går an, men kontanter klinger ikke bra om dagen. Altså: det kan være en oppfatning om at Strong fortsatt er lik med kontanter der ute? Det mens C&C kanskje får et gjennombrudd? Eller hva med tobakkslovgivning og S&C? Herremin altså.
Redigert 13.09.2018 kl 15:47

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.