Transport, bil og fly
Anywhere
20.03.2020 kl 14:20
3392
bj111, det er helt korrekt. Å selge fly i dag vil si det samme som å øke gjelden da man i et brannsalg ville måtte selge ethvert fly i balansen langt under bokført verdi og under gjeldsverdien som flyet representerer, så det er utelukket. Jeg tror heller ikke man vil finne kjøpere.
Det er nødt til å bli en rettet emisjon mot kapitalsterk medspiller, og det bli dyrt for dagens akjsonærer. Tipper dette kjøres mot både gjeldseiere og nye aksjonærer, men lett blir det ikke.
Utfordringen for dem som går inn er at det er og blir med risiko da man ikke kjenner enden på coronamarerittet, så man går inn i et tapssluk som man vet vil brenne penger til verden er normalisert igjen...Når er det? Og hvor lenge varer kapitalen?
Det er nødt til å bli en rettet emisjon mot kapitalsterk medspiller, og det bli dyrt for dagens akjsonærer. Tipper dette kjøres mot både gjeldseiere og nye aksjonærer, men lett blir det ikke.
Utfordringen for dem som går inn er at det er og blir med risiko da man ikke kjenner enden på coronamarerittet, så man går inn i et tapssluk som man vet vil brenne penger til verden er normalisert igjen...Når er det? Og hvor lenge varer kapitalen?
Redigert 21.01.2021 kl 07:14
Rapportér innlegg
Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.