Offshore

Jazz
13.09.2018 kl 23:13 9318

va_le: Skulle gjerne utdypet hvis jeg hadde forstått det selv. Hvis jeg skal prøve på en forklaring ser det ut til at kursen har en motstand rundt 39-40 kroner som den har vanskelig for å bryte. Etter kursen kom til 39 første gang, etter en jevn og stabil oppgang over lang tid, har de etterfølgende stigningene vært bratte. Og når den kommer opp dit går det fort ned igjen, og det gjerne på høy omsetning omsetning. Fort opp og fort ned. Sikkert en ønskedrøm for tradere.
De som driver med teknisk analyse må svært gjerne korrigere og/eller tilføye.

Frem mot neste kvartalsrapport tror jeg i likhet med andre her at muligheten for ny rigg med tilhørende emisjon henger over kursen som en mørk sky. Emisjon gir fort et kursfall på 2-3 kroner, selv om det er en positiv utvidelse og ikke pga dårlig drift. Forstå det den som kan.
Redigert 21.01.2021 kl 07:10

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.