Farma

monitor1
21.03.2020 kl 16:32 3110

Akkurat nå så grubler jeg veldig på hva den devalueringen av den norske kronen med 28% egentlig har for konsekvenser, både for meg, Norge, og investeringer på Børser: Det er jo for en langsiktig investor ikke så veldig lurt å kjøpe aksjer andre steder når man i grunn må betale 28% mer for Apple enn for to uker siden.
Også EQNR og flere forsvinner ut av lista, fordi den dagen dollaren faller vil jo det dempe en eventuell kursstigning. Selskaper som importerer må plutselig ut med 28% mer osv. Det forbauser meg at hverken politikere eller folk her ikke diskuterer den største devalueringen i nyere norsk historie, og de inngripende konsekvenser det har. Jeg tror ikke at staten plusser på lønninger med 28%....
Redigert 21.03.2020 kl 16:33

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.