Farma

hkirk
14.09.2018 kl 11:42 4244

Det er noe her som jeg ikke skjønner. Det sies at pasienter og resultater følges opp fortløpende av selskapene, og at resultatene kan vurderes etter hvert som de kommer inn. I henhold til tidligere uttalelser fra Einarsson og i Radium postcast med PCIB får ikke selskapene tilgang til data underveis i studiene Det er separate, innleide ressursser som står for håndtering og sammenstilling av data.
Det blir IKKE løpende videreformidlet resultater til selskapene underveis. Jeg mener også at Lisa har sagt noe om dette en eller annen gang tidligere. Det kan sikkert legges opp enkelte rapporteringsmilepæler underveis, men det virker som om noen tror at rapporteringen skjer fortløpende. Eller er det noe jeg ikke har fått meg her? Noen som vet hvordan dette vanligvis blir organisert?

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.