Transport, bil og fly

rischioso
26.03.2020 kl 09:27 4453

Ganske logisk at ikke alle skal overleve som regjeringen selv har uttalt det - de selskaper som i utgangspunktet ikke hadde livets rett - altså de selskaper som hadde og mest sannsynlig vil fortsette å ha betydelige problemer skal ikke hjelpes i denne krisen. Det er kun de selskaper som beviselig har livets rett som skal hjelpes derav krava.

Mao, klarer ikke selskapet å møte krava som er satt for å kunne løse ut hjelpepakka så får de heler ikke løst ut - ikke mer komplisert enn det.

Det vi har sett sterke indikasjoner på er jo at selskapet har store problemer med å møte krava da de ikke henter ut erstatningen fra Boeing som de lovte å gjøre rett i forkant av forrige emisjon noe som forteller at ting verken var eller er som de forespeilet markedet i forkant av siste emisjon derav tiggerferden til Danmark …

Har mine tvil om at Danmark eller Sverige vil bidra når de ikke kom på banen i utgangspunktet og kun støttet SAS - mao, NAS har kjørt sitt eget løp og har aldri sett viktigheten av å bidra verken i Norge, Sverige eller Danmark mer enn strengt tatt nødvendig gjennom å etablere ansettelse-hub utenfor Norden og når ting går galt som nå så er det heller ikke å forvente at de nordiske myndigheter skal komme springende for å bidra og av samme grunn vil en kriseemisjon være uunngåelig ...
Redigert 21.01.2021 kl 06:14

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.