Olje

bjay
18.09.2018 kl 08:42 2452

Her er jeg enig med outsider. Jeg kan heller ikke forstå at ikke en aktør som feks M&P bare tar delen til WRL. Det er en liten dråpe i havet for de. De får synergieffekter i forhold til ansatte og kunnskap.De kan kutte org til ett minimum. Slette all gjeld i løpet av kort tid, og + resten på bunnlinjen sin i mange år fremover. Gi bort Tembo om de vil. Jeg har trodd lenge at de ville gjøre et fremstøt. De har vel hatt en del omorganisering en stund, men mener på at det har blitt satt av en del til oppkjøp hos moderselskapet fremover. Hvem vet, kanskje har de vært i kontakt med større aksjonærer og fått nei. Noen av de 5-6 største må de få aksept fra, for at det skal være mulig å ta over sjappa.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.