Finans

hectorgonzales
19.09.2018 kl 12:35 4032

Enkelt svar på dette. Ta gevinst og sitt med like mye penger som du har råd til å tape. Blir det videre oppgang så får du "litt" ellers så er det bankrenter. Går det ned så har du begrenset tapet. Kanskje å vekte mot obligasjoner er greit nå på disse nivåene?

Selv har jeg solgt alt flere ganger men det er jo kjedelig det også - betaler ned på lån (og så starter jeg å spare igjen). Har en eiendom (utleid) som jeg betaler ned lånet på så det gir (lav) avkastning.

Har imidlertid sittet på STL/EQUI ganske lenge så her putrer det inn utbytte så jeg er fornøyd. Jeg er fullt klar over at jeg har bomma (kraftig) på å prøve å forutsi et krakk - men det er jo digg å ha cash ved korreksjoner. Du bør kanskje bruke tiden til å se hvilke aksjer som du skal kjøpe og på hvilke nivåer de skal ligge på.

-H

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.