Farma

HrDuck
19.09.2018 kl 18:12 3502

re stifinner, det har vært standardsvaret hver gang noen har spurt deg om dine anbefalinger av pcib. Selskapet er i en tidlig fase så du trenger ikke late som at du har "info", men du vil ikke dele den med meg eller andre. Det høres faktisk bare dumt ut når du skriver sånt.

re snøffel, ang viksmoen og stocken så hverken vrir eller vender jeg på noe. Jeg har bare forklart et enkelt poeng som bateman tydeligvis har oversett.
Så kan vi heller finne det som vi er enige i. Ja, Bøhn putter inn 1 million i selskapet, men dette skjer uten at han øker sin relative eierandel.
Sammenligningen med PHO er ikke god som jeg ser det. Hadde Bøhn ikke tegnet måtte han ha solgt retter. Det er negativt. I PHO så var det et rent kjøp.
Redigert 19.09.2018 kl 18:16

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.