Farma

HrDuck
19.09.2018 kl 18:33 3425

re helliuhell,,

takk for et saklig innlegg. Men du har et par faktafeil som jeg vil korrigere:
1. Når jeg har gjort feil eller noen mente jeg har gått over streken (selv om jeg har forsøkt å holde meg saklig) så har jeg beklaget. Du finner mine innlegg ved å klikke på mitt nick, Siden du ber meg om dette så ville det være naturlig også å be en del andre om å vise litt mer respekt?
2. Du sier mange mente at aksjen ville falle på emisjonen. Dette er et forum der vi deler syn for å hjelpe hverandre. Hvor var de andre som mente dette?
3. "tro, håp og kjærlighet", jeg ville satt pris på om du siterte direkte så kunne vi se konteksten til sitatet. Uansett så er det sånn i aksjemarkedet at selskap i så tidlig fase som pcib ville være prisgitt nettopp "tro og håp". Faller håpet faller kursen og motsatt.
4. Jeg har aldri skrevet noe negativ til kursutviklingen når kursen i pcib har vært 1-sifret eller i nærheten av 1-sifret. Første gang jeg kommenterte lå kursen rundt 30 og fikk litt i etterkant et svalestup til ca 20. Da ble det så mange personangrep etc. at jeg ikke orket å skrive her på lang tid.

Angående det du skriver om at "de som regner på pcib i dag skjønner at det 34/4 er svært billig" så er dette en påstand jeg respekterer at du har. Men den hadde stått sterkere om du hadde sagt noe om hvilke regnestykker du da legger til grunn. For min del er pcib fortsatt i så tidlig fase at jeg tror aksjemarkedets psykologi er et bedre barometer for kursutvikling. Men akkurat det har jeg forklart tidligere så du finner mine syn i tidligere poster.

Så angående innsidekjøpet : Her har jeg forklart hva jeg mener. Uansett så kan det ikke være superpositivt som jeg bateman mente.

Lykke til med dine investeringer.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.