Farma

SomSa
19.09.2018 kl 20:55 3094

Viktig melding for de som bruker Nordnet investeringskonto Zero, dette kan også gjelder Netfonds og andre som tilbyr investeringskonto Zero.

Når man logger på verdipapirsentralen (alle med VPS konto kan logge inn) https://www.vps.no/pub/ er verken investeringskonto Zero eller beholdingen synlig i motsetning til aksjesparekonto og vanlig VPS konto. Jeg tviler på at vanlig akseptskjema vil funger.... Fra tidligere (TRVX og Nordnet) vet jeg at man skal gå til "Min konto og mine Corporate Actions" for "å svare på tilbudet".

Jeg hadde også fått beskjed om at "Hvis du svarer på en annen måte enn gjennom Mine Corporate Actions, kommer det et administrasjonsgebyr i tillegg." Jeg tviler også på at man kan overtegne dersom man har investeringskonto Zero........ eller bruke sine kontanter på investeringskonto Zero for å tegne nye aksjer. Enten må disse tas ut (blir skattepliktlig) eller bruke enn annen konto..........

Dersom man har investeringskonto Zero bør kontakte sitt meglerhus "Nordnet", "Netfonds",........ og tilretteleggere ASC og Artctis for å gjøre alt 100% riktig..........

ABG Sundal Collier ASA: subscription@abgsc.no ; +47 22 01 60 00
Arctic Securities AS: subscription@arctic.com +47 21 01 30 40

Dersom noen har erfaring fra investeringskonto Zero og emisjon kan fortelle.

Redigert 19.09.2018 kl 21:27

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.