Industri

Hammers
19.09.2018 kl 22:07 4958

Jeg vil ha et noe større fall før seg DEFINITIVT sier at bruddet er et faktum. La oss si alt under 0,61.
Mange maser om 0,30 - men for min del er dette kun "tenk på et tall"! Hvor har dere dette fra???

Under dagens nivå må jeg i utgangspunktet vifte med "hvitt flagg" siden TA her slutter å eksistere.
Man kan selvsagt presse sitronen noe, men dette blir mest en gjettelek......slik som dere UTEN TA bedriver dagen lang!

Likevel, i TA er et grunnprinsipp ved "brudd" at "høyden over bruddlinja = fallpotensialet under"! Dette målt i cm i et log diagram.
Dersom 0,62 er bruddstedet - må bli klarere de neste dagene - ja da er det bare å gå til tidshorisont "ALL" + log.
Da ser dere selv - og kan selv måle opp hvor potensialet ligger - OVER TID!
Langt under MIN skjermkant......så jeg må vel kjøpe meg en MYE større for å få det med meg......?!

Hilsen Hammers
Redigert 19.09.2018 kl 22:35

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.