Farma

lengeleve
19.09.2018 kl 23:01 2662

Hadde ikke tenkt å skrive noe mer, men kan ta en runde til for de som enda ikke har forstått hvorfor HrDuck skriver så mye om PCIB.

------------------
HrDuck
24.07.2018 kl 21

17.07.2018 kl 21:21

Siden det ble tatt opp her så får jeg bruke litt tid på et kjapt svar. Ja, det stemmer at jeg brukte litt tid på å herje på PCIB tråden. Dette til mye irritasjon og oppstandelse blant de som ville ha nytte på tråden. At jeg sluttet av anstendighet for de som faktisk prøver å bidra med noe seriøst der synes jeg var den smarte tingen å gjøre. Når jeg kikker innom nå ser at stifinner fortsatt ikke har samme anstendighet på Strong-trådene.
I tillegg så ser jeg Stifinner si at ikke "gidder å forklare hvorfor pcib er så bra for det har han gjort så mye tidligere". Vel, faktum er at det svaret har han brukt hver gang det har blitt etterspurt. Det som kommer fra stifinner er rendyrka haussing basert på egeninteresse.
Så om du lurer Stifinner så er jeg helt borte fra forumet fordi det er ødelagt av sånne som deg. Underveis har jeg registrert flere ganger at du har lovet å holde deg borte fra Strong-trådene. Så spørsmålet er dermed ikke lenger hvorfor jeg er borte, men hvorfor du fortsatt holder på?

Spørsmålet er om forumet blir bra når man bruker tråder for å hausse andre aksjer. Dersom noen kikker tilbake på historikken min så finner det at jeg var aktiv på trådene til et annet selskap. Et selskap hvor kursoppgangen har vært minst like sterk som for pcib. Men jeg antar at de som er interessert leser mine innlegg på rett tråd. Dersom alle bruker strong-trådene for å hausse sine andre aksjer så vil trådene ha null verdi. Man kan gjerne mene at stifinner skal ha en spesialdeal siden han så "godt likt" eller man burde "lyttet" mye mer, men det blir ikke mer rett av den grunn. Hva som menes med å finne ut sjøl hva man skal kjøpe eller selge og ikke skylde på andre skjønner jeg ikke noe av. Var det til noen andre?
---------------------

HrDuck er rasende fordi det snakkes om PCIB på STRONG trådene. Stifinner forsøkte å gi tips om PCIB flere ganger, men det ble ignorert. Kursen på STRONG har i tillegg falt 50% siste 18 mnd, dette gjør HrDuck enda mer sint.

Han mener da altså at Stifinner ødelegger tråden og kommer da hit for å gjøre det samme. Tap i aksjer kan virkelig gi folk motivasjon for å "hevne" seg. Det er faktisk helt utrolig hvor mye energi som legges til grunne. Om det er det som gir deg glede HrDuck så kjør for all del på videre.

En siste ting før du skriver posten der du benekter alt og kommer med samme argumenter igjen. Her er en post fra STRONG tidlig i september.

HrDuck
04.09.2018 kl 15:54
Men det har jo vært litt gøy på en annen tråd i dag da Collin? :P

Da takker jeg for meg enn så lenge.
Redigert 19.09.2018 kl 23:02

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.