Transport, bil og fly

Den nye
05.04.2020 kl 19:00 3278

Enig med deg.

Men jeg tar litt for gitt at dem har Boeing avtalen i boks allerede, sammen med at par andre kilder for økning av EK.

Jeg tror at det er en svært kort tid mellom fase 2 og 3 løses av NAS og en emisjon "Kan" definitivt være en del av det, men ikke på hele utestående for å nå opp til 8%, fordi med Boeing og annet, så vil dem være nesten helt i mål.

Dem kan jo ta en emisjon først, så erstattning fra Boeing etter dem har EK på plass og får utbetalt 1.2 + 1.5 miljarder og har da noe mer i kassen til krisen er over, det kan hende.

Men dem kan også få Boeing i land først, så 1.2 + 1.5 miljarder, så et mye høyere aksjekurs og så, hvis behov en emisjon fra et høyere kurs hvis behovet oppstår.

Alle kan jo se at det sistnevnte gir mest utbytte, unntatt for trollene som maser om emisjon fra 1-3 kroner.
Er kursen på 20-25 og konkursfaren grunnet forhold lån/EK borte så får dem mye mer ut av å utstede nye aksjer, hvis det i hele tatt blir nødvendig.

Redigert 21.01.2021 kl 07:13

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.