Transport, bil og fly

Strategi
05.04.2020 kl 20:02 2788

På 3 timer på en søndag er det 33 svar på denne tråden som i utgangspunktet krever, påstår, konkluderer med emisjon.
For aksjonærer som meg selv er emisjon den verst tenkelige løsning , aksjonærene blir utvannet så det holder og står i fare for å tape masse.
Her er det småsparere som har investert sine sparepenger i et selskap de kjenner og flyr med stadig vekk, selskapet bærer navnet Norwegian som blir sett på som et varemerke for oss nordmenn.
Det ble fulltegnet emisjon på 40 kr og reperasjons emisjonen på samme beløp 40 kr er jeg sikker på at ville blitt fulltegnet.
Jeg mener Sissner nærmest har ødelagt selskapet og burde vært saksøkt av Norwegian .
Sissner startet på vårparten 2019 med sine drittpakker i media, hursen lå da på 33-37 kr, Sissner spådde kursen til konkurs, han var og er samtidig betydelig bonholder på lån til Nas.
Han deltok senere i emisjonen på 40 og bondholderne gav utsettelse.
Men Sissner & sønn fortsatte angrepene mot Norwegian.
Nå har det vært stille en kort periode fra disse 2.
Isteden har vi fått en haug med nye nick som dømmer Norwegian konkurs og kommer med bastante påstander om emisjoner på 0.75 øre, dette angrepet ble vel startet for ca.3 måneder siden.
Målet er å gruse kursen fullstendig.

Kursen er nå nede på 8 tallet, men det holder ikke for dere som ikke er interessert i aksjen, dere kjører bare mer massivt på med stadig flere nick.
Dere kjemper for full grusing.

Dette er ikke greit.

Dere burde skamme dere, og ikke minst oppdragsgiveren deres.
Jeg håper at det en dag kommer frem hvem som står bak.
Selv så tåler jeg dette, selv om jeg ser at dere får kursen videre ne.
Men jeg tror at dette plager mange småaksjonærer som ikke er her på trådene og ser eller forstår dette.

SKAM DERE
Redigert 21.01.2021 kl 07:13

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.