Olje

Haktor
21.09.2018 kl 09:46 5285

Det er tydelig at mange vil ut - jeg mener det hovedsakelig er grunnet delisting. Er en kortsiktig i WRL og ser at det blir vanskeligere å trade, skjønner jeg at det er greit å komme seg ut. For oss som er langsiktige, er dette en veldig god kjøpsanledning. Det fundamentale ser veldig bra ut, pengene strømmer inn og det ser ut som om vi har fått en mer offensiv ledelse. Det er klart at Tembo er helt uavklart - men vi vet om reservene i Mnazi og avtalen som løper der. Produksjonen vil holde seg stabil på 90-100 scuffs til en får en eventuell utvidelse på Mnazi Bay. Jeg har benyttet anledningen til å plukke 200.000 aksjer de to siste ukene med et snitt på 2,57 - og har således lastet vel mye i en aksje. Jeg sitter long, og har veldig tro på caset - selv om det gjerne ikke skjer så mye før 2018-regnskapet er klart, eller det kommer avklaringer på Tembo.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.