Olje

bjay
21.09.2018 kl 11:00 5209

De burde helt klart ha en plan B, men det tviler jeg på de har. Bortsett fra at de evt vil prøve igjen senere, noen som kan føre til en ny ørkenvandring for aksjen. Helt enig, plan A burde vært gjennomført på en helt annen måte. Feks burde de vente med forslag om delisting til verdiene kom mer til syne og kursen reflekterer verdiene som faktisk finnes i selskapet. Da tror jeg motstanden mot delisting hadde vært en helt annen. Sånn blir det når de skal gjøre for mye på en gang, samtidig som de ikke snakker med aksjonærene sine i forkant. Kun noen av de store. Tror vel nå at de har innsett det til en viss grad, men nå må de kjøre løpet ut. Får de ikke til delisting nå, så vil jeg si det er en liten ripe i lakken for Eskil og ledelsen. Basert på dårlig forarbeid. Det kommer det egentlig ikke noe godt ut av for selskapet, ledelsen, aksjonærene eller kursen
Redigert 21.09.2018 kl 11:01

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.